• info@travelandthrive.nl
  • Levering in 1-3 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf €45,-
  • Betaal veilig met iDeal
  • 9.5 / 10 op bol.com
  • info@travelandthrive.nl
  • Levering in 1-3 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf €45,-
  • Betaal veilig met iDeal
  • 9.5 / 10 op bol.com

Klachtenregeling van Travel & Thrive 

Voor ons Travel & Thrive-team is jouw geluk ons grootste goed. We zullen er daarom altijd alles aan doen om een lach op je gezicht te toveren. De Travel & Thrive-beleving is gericht op 'a journey to happiness' en daar staan wij helemaal achter. Natuurlijk kan het, ondanks onze inspanning om jouw reis van een vliegende start te voorzien, voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Je hebt misschien een verkeerd product ontvangen, of het product voldoet toch niet helemaal aan je verwachtingen. Hoewel we al onze producten en pakketjes met grote zorg selecteren, verpakken en verzenden gaat het een enkele keer misschien toch niet volledig conform jouw - en onze - verwachtingen. Óók dan staan wij voor je klaar, om samen te zoeken naar een passende oplossing. Hieronder vind je daarom meer informatie over onze klachtenregeling en lees je hoe we er alles aan doen om je alsnog te voorzien van een goede beleving!

1. Klacht indienen bij Travel & Thrive

Voor vragen, feedback of klachten is het Travel & Thrive-team beschikbaar per e-mail via: info@travelandthrive.nl. Wij streven ernaar om je binnen 7 dagen van inhoudelijke reactie te voorzien. Sowieso krijg je van ons altijd een e-mail met de ontvangstbevestiging van jouw vraag, feedback of klacht. Heeft jouw vraag betrekking op een product dat je wil retourneren, kijk dan op onze retourpagina voor instructies hoe je een product terug kunt sturen.

2. Klacht indienen bij het Europese Online Dispute Resolution Platform

Het zogeheten ‘Online Dispute Resolution Platform’ is een initiatief van de Europese Unie dat sinds januari 2016 in werking is. Met dit platform wordt consumenten - jou dus! - een centraal punt geboden waar ze hun klacht kunnen aanmelden voor bemiddeling. Het platform is te gebruiken om:

  • Contact op te nemen met Travel & Thrive om het geschil rechtstreeks op te lossen. Conform de richtlijnen van het ODR hebben wij dan tezamen 90 dagen de tijd om overeenstemming te bereiken, of;
  • Een geschillenorgaan in te schakelen om een geschil voor je op te lossen. Je hebt dan 30 dagen de tijd om met ons tot overeenstemming te komen over het geschillenorgaan dat je wilt gebruiken. Het onafhankelijke geschillenorgaan zal dan vervolgens een oplossing uitspreken.

Je bereikt dit Europese geschillenplatform via de volgende link: Onlinegeschillenbeslechting.

3. Overige kwesties

Voor alle overige zaken die je graag met ons zou willen delen, zijn wij ook bereikbaar via: info@travelandthrive.nl.